Toissa yö oli ihan hirviän levoton, mies ja  kaks lapsista puhu unissaan ja kaks vaan kuorsas. Koirat oli häkeltyneitä yllättävästä puheesta ja kissat vaan ahisteli muuten vaan.  Se tunne ku tiiät, että päivästä tulee ihan paska ja hirviän kiukkunen. Niinhän siinä sitten kävi, sitten meijän nuorin neiti tuli ko myrskyn merkki koulusta yhteenotto oli siis valmis! Mä niin päätin, että mä niin meen salille, ku vien työt treeneihin ja teen ihan hirviän rääkkitreenin ja unohan päivän kiukuttelun ja kiukuttelut sillä lailla. Siinä sitä sitte kuskattin mukuloita paikasta a paikkaan b, c ja palattiin paikkan a, josta sitten taas paikka c ja sitten takas paikkaan a. Hirviällä inolla vaihoin salivaatteet, olo oli kyllä tosi nuutunu, mutta päätös mikä päätös. Salille mars!! Sitte hoksasin, että sielläpä Acticissa ois kehonhuolto alkamassa ja mä en oikeesti muista milon oon viimes kehonhuollossa päässy käymään, ku aikataulut ovat olleet semmoset. En siis menny salille, menin kehon huoltoon. Mukavaa ku näin naisena on lupa ja oikeus vaihtaa mielipidettään! 

Mutta se kehonhuolto, se että olin turvoksissa taas ku rantapallo, ei varmasti auttanut asiaa, mutta kylläpä olin jumissa. Siellä lattialla maatessa, mietin että mitenkä ihmeessä mä oon päästäny itteni näin jumiin!! joka paikka vaan rutisi ja paukku! Rintarangan liikkuvuus oli kyllä melekosen olematon, mitä ihmettä on tapahtunu. Pikku hiljaa liikuvuutta ja venymistä tapahtui enemmän. Siinä kun venyteltiin rintalihaksia, niin herran jestas, musta tuntu että mun tissit lähtee irti sen venyttelyn aikana, pieni rintalihas oli kireä ku viulun kieli (katkeaa ja jää korkkiruuville silleen kivasti heiluen). Kerkesin aatella juttuja tehdessä että, mun kaveri joka on pt, ois varmasti enemmän ku mielissään ku näkis mut nyt täällä venymässä! Se ripitti mua viime viikolla näistä mun liikkumisista ja varmasti ihan aiheesta ripittikin!

Oli muuten melko hieno huomata, että miehet olivat kunnostautuneet, heitä oli mukana enemmän kuin naisia!! Ihan loistavaa! Ehkä se jumppa sana on nyt käsitetty niin, että ei se olekkaan mitään tanssillista hikoilua ja tuo kehonhuoltohan on vaan siihen liikkuvuuteen perustuvaa! Acticin miehet olivat siis liikenteessä melko hyvällä määrällä. 

Aattelin siinä venyessä, et ei vitsi tänne pittää tuo mieski raahata vaikka väkisin. Mun pitää kehitellä joku salajuoni asian tiimoilta. Tuo ois niin hyvä just sille! Toki ne muutki jumpat ei mitenkään haitaksi oo! Ja sitten mietin meidän työharjoittelijaa, joka oli meillä harjoittelussa, hänellekki tuo ois enemmän ku tarpeen.

Kehonhuollon jälkeen oli olotila melkoinen, suorastaan lämmin. Eihän siinä sinällään tuu hikikuumapuf, mutta jotenkin ne lihakset vaan tuntuivat lämpöisiltä ja pehmoisilta. Ei muutako takkia päälle ja hakeen tyttäret treeneistään. Kotona ootti sauna, sinne siis suoraan, oli ihan huippua päästä vielä saunaankin (toki mä käyn saunassa melkein joka päivä) mut jotenkin sen kehonhuollon jälkeen oli ihan parhautta mennä saunaan, laittaa yövaatteet päälle ja mennä nukkuun! Joskus tuo löysäilyki on ihan hyväksi, ja mitä parasta onnea on se, että voi muuttaa mielipidettään ja aikomustaan, ilman että siittä joutuu ongelmiin! Mulle tuo eilinen tuli enemmän ku tarpeeseen ja toivon, että se oli muillekin mukana olleille myös sitä! PItäs vaan itekki muistaa, et aina ei oo pakko mennä sata lasissa, eikä ainakaan sillon jos unta on tullut edellisenä yönä alle 3 tuntia!