Mä menin keskiviikkona työkaverin kanssa Fysiomotionille fatburneriin (spinning tunti), siittä on aikaa, ku on viimes spinningpyörän päällä ollut. Anu tuumas, et pyörälle pitää antaa nimi... öö, äkkisiltään en keksinyt mitään muuta ko John, mistä se tuli, ei mitän hajuakaan, mutta niin sitä vaan Johnilla mentiin koko tunti, eikä annettu periksi tuumaakaan!  Anu veti ihan mahtavan treenin, ja mikä fiilis, top of the world! Mä niin tykkään, ku saan haastaa ihteni kunnon treeniin. se puolitehoilla meno on sitte haaste itessään, mut toi oli ihan mielettömän huippua!!! Tuli sellanen fiilis, et millon mää pääsen uudestaan!! ihan mahtavaa! Jos ei oo ikinä tuommosella tunnilla käynyt, niin kannattaa käydä, se voi tuntua aluksi hankalalta, mutta toisella kerralla siittä fiiliksestä voi jo kovastiki nauttia!

Mä ensin mietin, ja laitoin siittä jopa päivityksen, et kun lähteen työkaverin kanssa, joka voisi olla oma tyttöni spinningiin, niin pitääkö hälyttää ensiapuryhmää paikalle. No ei tarvinut, mutta olihan se! HIKI, KUUMA ja LÄÄHÄTYS, mä olin niin jo unohtanut miten raskas voi tuntuakki raskaalta! Pientä tärinää oli havaittavissa jäljestä päin reisissä ja mikä tärkeintä, mä en tuupertunut siihen pyörän päälle. Oishan se ollu näky ku tää pyllerö roikkuu sieltä pyörän päällä, osittain lattialla maaten, jalat sopivasti vinksallaan, ku ne on jäänyt polkimiin kiinni, tai sitten täys lysähys tangon päälle. No ei tarvinut ottaa selvää miltä se näytti. Ja työkaverikin selvisi loistavasti!

Eilettäin oli sitten salipäivä... jalat mulla ei ollu kipeenä, eikä ne oo vieläkään, mutta kyllä tiesi edellisenä päivä polkeneensa pyörää ihan tosissaan. Kyykytki jäin vaan kahden 10 kerran settin ja yhen jalan prässissäkään ei noussu 86,5 kiloa 2x 10 j´kerran settinä ja jalat täräjäs. Melekeen oli semmonen fiilis, et ois sellasessa laihdutushärvelissä, mitä joskus 50- luvulla on naisille ollut, vekotin joka tärisyttää niin vietävästi.. Tiesi tehneensä, siittä ei jäänyt epäilystäkään, ja nytkin jalat tuntuvat  ei niinkään kipeältä, mutta siltä, että oot vetäny kunnolla hapoille.  Tänään mennään sitten iisisti vaan crossarilla ja kehonhuoltoa tehden. Ehkäpä lähden uimaan, se ois aika kivaa

Siis tuo aurinko, eikö oo mahtavaa, et päivä on pidentynyt jo todella paljon ja kuinka komea ja kirkas onkaan helmikuun aurinko. Musta tuntuu, että mää suorastaan ahmin tuota valoa itseeni, Mä rakastan kevättä!!

Ai niin, mähän oon syönyt nyt itteäni suorastaan ähkyyn päivittäin, tää Fiitverstaan ruokavaliossa on vaan niin pirusti syötävää! Itelle tekee tiukkaa tuo viljoista saatavan hiilarin määrä ja osittain myös nuo maitotuotteet. Jos en oo 3 vuoteen syönyt hiilareita normi suositusten mukaan, koska oma olo on parempi vähemmällä, niin äkkiseltään tuommonen setti viljatuotteitä tekee vähä ällön olon. Noh, katotaanpa miten tässä käy.  Tunti sitten söin ekan välipalan ja mulla oli jo muka jumalaton näläkä!! No nyt ei ainakaan kukaan voi väittää, että syön liian vähän :D