Mullahan on ollut ihan kummallinen flussa, se ei oo meinannu mennä ohi millään. Uusi pyörä on huudellu mulle, et tuu ajaan, ja nyt pitäs jo tulla. No toissa sunnuntaina mä sitte viimein pääsin. Kävin heittään semmosen kevyen aloituksen 20 km pikku rundin. Hyvin kulki pyörä, jossain vaiheessa kyllä tuolla mettätiellä mietin, et missäköhän ne sudet mahtavatkaan olla? No ei muutako voluumia vähä isommalle ja petopelko takaraivoon. Oikeesti oli kyllä mukava ajella pitkästä aikaa. Toki tuolle reitille tuli kyllä nyt 6 minuuttia huonopi aika ko viimes, aikaa meni tasan tunti. Nooh, menköön se mun heikon kunnon piikkiin :D. Maanantaina vein pojan sitte kerhoon, ja lähin salille. Mun saliohjelmahan ei oo mistään helpommasta päästä ja en todellakaan aikonut antaa ihtelle yhtään armoa, 100 lasissa siis mentiin seki hetki. Maanantai iltana sitte otin pyörän mukaan kun vein tytön muskariin ja kävin ajaan pyörällä taas sen 20 km. Perkkiöntie meinas pikkasen olla liukas, tuli vähän liirailtua paikoitellen, mut en kuitenkaan kaatunut.  Hyvin kerkesin kuitenkin tytön hakemaan muskarista.

Niin että mitenkä niin, ahneella on paskanen loppu. KO mun salitreeni on melkosen kyykkyvoittonen ja siihen päälle vielä 40 km pyörällä ajoa, niin johan sain jalat kipeeksi. Mun reidet suorastaan huusi hoosiannaa, tärinäkin oli melkonen kun yritti päästä portaita alas ja kävelin ku ankka. Keskiviikkonan oli ihan jäätävä olo torstaina kävely ei enää näyttänyt ankan vaappumiselta, tai ainakin luulen niin. Perjantaina olin taas vauhdikas itseni. Tervettä kipua, niinhän sitä sanotaan, sen siitä saa ku tauon jälkeen lähtee ahnehtiin liikunnan määrässä. :D

Pari päivää myöhemmin kävin testaan Acticin tabatan, en oo ikuna käyny moisessa. Se muistutti hyvin pitkälti bodyweightin tuntia, joten en ollu niinkään järkyttynyt. pakarat siinäki sai kipeeksi ja miellettömän hyvän jälkiolotilan. Mä niin tykkään noista ittensä haastamistreeneistä. Siellä se lyllerön pyllerö antaa läskeilleen kyytiä, täysillä sisään ja baareilla ulos, eikös se vähän niin mee? Pitänee testata ne Acticin muutkin jumpat ;)