Voi hyvänen aika, miten yllättävän rankka flunssa onkin ollut. Okei, kuume viimein laski, mutta olo on  muuten ihan kamala, yskä tuli ja veto on ihan vetelä vieläkin. Ei hirveesti tee mieli tehä mitää, ei kyllä ruokakaan maistu. Se tässä sairastelussa on hyvä puoli, laihtuu väkisenkin. Mulle kyllä käy niin, et se kaikk "paino" lähtee naamasta, oisko se nyt niin, et puoltoista kiloa on lähtenyt kummastakin poskesta, mitettikää mikkä posket on ollu :D 

Kävi tuossa perjantaina aika hassu tapaus. Meijän toinen auto oli lainassa, joten tuumasin isännälle, et samalla kun viedään neitejä harkkoihin, niin viet mut töihin, mä polokasen sitte pyörällä kotio. Mun mielestä ihan loistokas idea ois ollu, mut sit hokasin, et mitä mää oikeen aattelen, mulla oli vielä edellispäivänä lämpöä ja keskiviikkona oli vielä 39 astetta kuumetta, 12 km pikku iltalenkki, ei nyt varmaan oo sitä parasta just nyt meininkiä.  Mut oishan se ollu mukava pyöräillä töistä kottiin, mut ei puoli kuntosena. Mutta oottakaapas ku mää tästä paranen, niin sitte viilletettään pyörällä pitkin maita ja mantuja. suunnittelin tuossa sitä pyörän hankintaa, mitenkä musta tuntuu, että mulla ois nuita hankintoja vaikka muille jakaa, sen siitä saa ku siirtää niitä aina vähän edemmäs.

Noh, jos viimestään  loppu kesään mennessa hankkis sen uuden pyörän, ja nää muut hankinnat jaksoittais, niin enköhän mää ens kesään mennessä oo saanu kaiken tarvittavan hankittua. (toki nälkä kasvaa syödessä) mut näillä mennään. Ja toivottovasti tätä tautia ei tarvis kovinkaan kauaa potea, pyörä oottaa ajajaa, peltotiet juoksijaansa,  se 10 km juoksulenkki tekijäänsä ja se kaiken inhoama coopperin testi tekijäänsä (mä en oo ikkään siitä tykänny, mutta kuulemma sekin antaa osviittaa kunnosta, niin eiköhän sitä yks coopperi mee verenmaku suussa juosten, vanhoja aikoja muistellessa ).