Tsiisus! Viikko uutta elämää takana...  Tuossa laskeskelin, että miten se on menny. No joo, en käynyt ku yhesti aamulenkillä, normi 5-6 sijaan ja ryhmässä rymyämistäkään en harrastanu ko 4 kertaa. Salilla kävin vaan vastaanottamassa uuden ohjelman, niin ja yksi pitempi lenkki. Itellä sellanen olo, että mää fuskaan ja ihan kympillä!! Mä oon vaan istunu ja syöny viime viikon ja ohimennen yrittäny jotain muka harrastaa. Okei Sports trackeri puhuu armotonta kieltä. Mulla on överiksi mitä ilmeisemmin taas :D Kilometrejä tuli reilu 12,  ajallisesti viikkoon mahtui melkein 5, 5 tuntia liikuntaa ja ja liikunta kaloreita tuli kertymään 2 270, niin 1400 niitä ois saanu tulla :D Ja hei, mulla  oli ihan oikiasti 3 lepo päivää, voi tsiisus. Tää on hankalampaa ku olentinkaan. No mut toisaalta esim toissa viikolla liikkumiseen meni rapiat 12 tuntia kertojaki kerkes kertyä monta, et oon mää hidastanu ees vähän:) Mutta sitä ku on tottunu vetään höyrypäärä koko ajan kunnes tulee pakkolepo ja jumalaton flunssa, niin nyt tieten ottaa aikansa opetella rytmittää menoaan. Nää lepopäivät on musta ihan hirveitä, viime yönä näin unta, et tänä aamuna oli ne kaapin kokoset miesvalmentajat taas mun ovella, karjumassa, että missäs ne rouvan aamulenkit oikeen?? Ja miten aattelin muka vaan huilia tän päivän. Ja tuo peukalo on vaan iso tekosyy levolle :D Just, et näin nättejä ne mun unet on, toki vilahti siellä unessa kyllä komistuksiaki, tsempaamassa ;) Edellisen kerran ku nää kaappi tyypit vieraili mun unessa, niin sillon mun piti vetää hullua treeniä sellasella ostosteeveestä tilattavalla hikoiluttavalla housuilla, tai no nää kaapit oli saaneet kokovartalo puvun pelkästään mua varten :D Nyt niillä ei onneksi ollu sitä pukua mukana, sain treenata ihan omilla vaatteilla. Jännä miten tuo mun alitajunta työskentelee, no mut mää oon päätökseni tehny. Vaikka läpi harmaan kiven nyt onnistutaan :)


Eilen oli taas lepopäivä. Siivoilin ja hääräilin kotona. murtunu peukalo haittaa tekemisiä, ärsyttää. mutta aattelin parantaa oloa, sillä kevyellä kävelyllä tytön muskarin aikana, siinä oli soppelisti se 60 min aikaa, käytiin ystiksen kans pyörähtämässä pikku lenkki ja se on kyllä mukaaa terapiaa kävellä kaverin kanssa ja puhua niitä näitä.


Enhän mää ilman kommelluksia päässy eilenkään. Aattelin kotiin tultaessa hypätä muutamia kyykkyjä pihalla, mukavan raitista ja jne. Hienosti meni ne kyykkyhyppelyt ja kivan lämmin tuli, lähin sitte käveleen sisälle, niin enköhän onnistunu liukastumaan (ei siis ole edelleenkään nastoja alla) yritin sellasta hienoa telemark alastuloa. horjuin eteen ja taakse. Loppumetreillä liuin hienosti mahalleni peukalo hienosti pystyssä :D että näin 


Tänään on sitte HIITti päivä, ehkpä pari liikettä joutuu tekeen toisin, tuon peukun takia, mut ei anneta sen muuten haitata menoa :)