Ihana ilma ulkona, kävin pojan ja koirien kanssa ihan vaan oloilemassa. Ei voi muuta ko hämmästellä luonnon kauneutta. Eilinen treeni vielä tuntuu, väsyttää ja palelee. Pomoki kysyi eilen, että mahanko olla sairaana, mut en ollu, oli vaan hirviän kylymä. Mua on parin viimesen päivän aikana palellu ihan vietävästi. Mulla on jopa villatakki sisällä päällä, ei oo normia mulle, ei lainkaan. Toivottavasti en oo tulossa sairaaksi, mä en jaksais sairastaa, mulla on paljon muuta tekemistä.

Oon nyt ihan kohta (sunnuntaina) ollut 4 vkoa ilman sokeria, maissia, soijaa, maitotuotteita gluteenia (sitähän mä en käytä muutenkaan), yritäppä löytää kaupasta gluteenittomia tuotteita, jotka eivät sisällä noita edellä mainittuja. Ai niin ja tietysti sitä alkoholia ja kofeinia (kyllä, vihreekin tee on vaihtunut yttiteehen). Leipä asian ratkasin tekemällä itse hapanjuurella tehtyä tattarileipää, makian himo ei oo vielä iskenyt päälle, ihme kyllä, juustoa tekis kyllä mieli aina välillä ja leivän päälle oikiaa voita. Ja alkoholi, ei kuulu muutenkaan normipäivään tai normi viikkoon, joten ei sitäkään oo ollu ikävä. Mä aattelin tiistaina syödä laskiaispullaa, ihan vaan sen vuoksi että joskus pitää myös herkutella, se on se balanssi. Tosiasia on kyllä et ei noita herkkuja voi joka päivä vetää, jos mielii saada painoa alaspäin.

Aamulla tutkiskelin noita BMI taulukoita... masentavaa luettavaa, mut löyty sieltä jotain positiivistakin, isäntä on päässyt normaaliin painonsa ja minä taas, no sanotaan näin, että suunta hyvä.  Enää ei oo jälellä ku rapiat 24 kg, niin alakaa oleen paino kohillaan :D jos nyt mennään 10 kg etapeissa ja tanssitaan ripaskaa kun painoa on lähtenyt yli 15 eikä se pudotus oo tullut takaisin. Jännä juttu että muutamanki kilon pudotus saa kantamaan kroppaansa paremmin :)

Tiiättekö mikä tää on? Tää on äitien ja lasten kisaväline. Ja tän kanssa voi tehä vaikka niin, jos kiire pukkaa päälle, et tee 10, kuori potut ja laita hellalle, tee toiset 10 ja siivoo pöydät, tee vielä kymmenen ja tyhjää tiskikone, vielä kymmenen ja kata pöytä. Helppoo ko heinänteko ja oot vahingossa tehnyt useamman toiston tällä härpäkkeellä. Tän vatsarullan ostin meiltä töistä, meiltä näitä löytyy, eikä hintakaan päätä huimaa ;) 

DSC_0185.jpg

Tää lähtee nyt tyhjään tiskikonetta, makseleen laskuja ja tekeen niitä kotihommia, jotka ei koskaan lopu, ei ainakaan tekemällä.