Tänään oli pitkä työpäivä, joka loppui klo 19.00. Aktiivisena vanhempana olen mukana monessa. Tänään oli vapaehtoishommien johtokunnan kokous, siinähän taas vierähti tovi, ennen kuin pääsin kotiin. Olin kotona puol ykstoista ja mikä mua oottikaan kotona: Lasten iltapalat ja pesut tehty ja he olivat nukkumassa, koiratkin olivat nukkumassa, koti oli imuroitu, pöydät oli siivottu (just ne iltapalajutut, mitkä tuppaa monesti olemaan oottamassa, että tuun  kotiin), pyykkikonee lauloi ja kuivausrumpukin oli päällä. Häkellyin ihan täysin, ja täysin sanattomaksi  (tätähän ei tapahu juuri koskaan) menin, kun tajusin, että sauna on lämmin, tulta pidetty yllä just sen verran, että siellä oli lepposet löylyt. En kerinnyt tänään lenkille, jumppaan, salille taikka mihinkään muuhunkaan aktiiviteettin, mutta voi mikä olo mulla on nyt, Mä lentelen seittemännessä taivaassa ja kattelen niin vaaleenpunasten lasien läpi, ku olla ja voi. Kyllä ne miehetki joskus osaa yllättää! Nautin tästä nyt, oikeen hyvää yötä kaikille!