Tänään oli espanjantunti, kaikkien kolmen neidin telinevoikkatreenit, ja Liikunta ja Ravinnossakin ois ollu hyvä treeniä. Onneksi isännän treenipäivä on vasta huomenna. No, aikataulut ei ihan natsannu, vein yhen tytön treeneihin, ja painelin salille. Tein sen mitä kerkesin ja pystyin, sitten espanjantunnille, isäntä haki yhden treeneistä ja toi kaksi muuta tilalle. Minä pääsin espanjantunnilta, suuntasin takaisin salille  ja sieltä suorilta hakeen niitä kahta neitiä sieltä treeneistään. No, joskus se vaan menee näin, mutta kävinpä kuitenkin salilla ja muutama sata kaloria tuli jätettyä sinnekin.

Se on noiden painojenki suhteen hassu juttu, jotku liikkeet vaan ei yksinkertasesti oo mistään kotosin pienellä painolla. Itse suosin mielummin vapaita painoja ko niitä vehkeitä. Mä oon niin ihmeellisen mittanen ihminen, etten vaan istu niihin vehkeisiin, ne vehkeet on joko liian isoja tai mää oon liian pieni, tai sitten mulla on liian lyhyet kädet ja jalat. No onneksi, niitä vehkeitä ei oo pakko ottaa siihen ohjelmaan. Voi ihan rauhassa ähistä vapaiden painojen kans pitkin salia. Mulla on nyt ohjelmassa semmonen kulmasoutu liike, joka tällä kertaa tehdään pitkällä tangolla ja painoja lisätään maun mukaan. Aloitin tosi varovaisella määrällä, mutta meleko nopiasti siihen piti sitä rautaa lisätä, ei vaan muuten tuntunut missään, meinasi olla sellanen mä vaan täällä hihhuloin liike. Jostain syystä mää tykkään tuosta liikkeestä, sitä on mukava tehä, vois tehä vaikka tosi pitkää sarjaa, mut niinkö sanoin, se ei oo mistään kotosin, pienellä painolla :D Nyt tää harrastaja painelee pesulle, syö iltapalan ja istahan lukemaan kirjaa. Vois tuossa tagon ohittaessa kokeilla vetää sitä leukaa ;)

 

ps. pari pyykkivuorta tuli vallotettua ja huomenna jatketaan ;)