Kävelyä räntäsateessa, touhutaloa ja vaateostoksilla kera mukuloiden, ihanan seesteistä ja onnistunutta. NOT!! Kävelyllä kastu kengät, ärsytti pahasti, no joo, oon tyhmä ku en omista sellasia kenkiä, jotka kestäis tuon sään :D Eihän niitä jalkoja siinä palele, mutta mineen tykkää kävellä varpaanvälit märkinä, se ei tee hyvää iholle. Noh, kaiken itkun ja hampaiden kiristyksen jälkeen päästiin viimein lähteen touhutaloon. Vitsi kun sen energian, mitä muksuista lähtee niiden hyöriessä, sais jotenkin hyötykäyttöön, Se auttas varmaan esim. monen sähkölämmittäjän elämää :D Muksut oli siis duraceleinä äiti vaan himmaili. Suurin koitos oli vielä eessä, se vaatekauppa. Luulis, että riehuminen, riekkuminen ja vatsan täyteen saaminen ois hillinny mukuloiden menoa, mut toisin kävi. Minä juoksin sovituskopin, miesten farkkupisteen väliä ja välillä mukuloiden perässä, jotka keksivät vaikka millasia temppuja sillä välin kun iskä yritti löytää soppeleita farkkuja. Syke oli korkialla, mut varmaan ihan toisesta syystä ku normisti :D Taas vannoin, etten enää ikinä lähe nuitten mukuloitten kans mihinkään, enkä varsinkaan kauppaan!! No mä oon tätä hokenu itelleni varmaan sen 10 vuotta, joten en oo vieläkään mitään oppinu kaikesta kokemastani huolimatta... Ainahan sen tietää, miten siinä tuppaa käymään, mutta joka kerta aattelen, mutta jospa ei tällä kertaa :D yltiöpositiivinen ku olen!

Mä oon tuossa yrittäny löytää jotain uutta kokeiltavaa, jotain joka parantaisi tuota mun aineenvaihduntaa ja turboiluun (jolle ei näy tulevan sitten loppua) Oon törmänny useassa jutussa Aloe veraan, ja siihen että sitä käytetään sisäisesti. Pitää lukea lisää asiasta, kiinnostus on heränny. Pitää tieten kysellä tutuilta ovatko koskaan kokeilleet ja mitä ovat mieltä ko. jutusta... Mahtaskohan toimia mulla?? mä alan oleen jo epätoivonen tuon mahan kans soon niin kipiä ja välillä niinkin kipeä, että ei pahemmin hyppyjä hypellä. No olin kipeä taikka en, niin huomenna lähen ottaan hien irti ja oon  menossa johonki mitä en oo taaskaan koskaan kokeillut! Tuossa aattelin yks päivä, et kohta pääsee taas pyöräileenkin ihan kunnolla, jahka lumet sulaa poies mun eestä! ja sitten vaan ajellaan lujaa!!

Tämmösiä tänään  ja onneksi huomenna on jo ihan uus päivä!!