Joskus se liiallinen innostus aiheuttaa hämmentäviä tilanteita. Mulle kävi eilen näin. Tiistaisin meillä on lapsilla harrastuksia, soittotunteja, telinevoikkaa ja nuorimmainen tytöistä päätti aloittaa myös rytmisen voimistelun, mulla on myös espanjan tunnit. Isännän kans sovittiin, et hän oottaa sen nuorimmaisen tytön treeneistään ja mää kerkiän tuntien jälkeen salile riekkumaan crossarilla, ennen ku haen isommat tytöt omista treeneistään. Jälkeenpäin aateltuna, jos ois ollu fiksu, niin sinne salille ois voinu mennä kun vein ne vanhimmat soittotunneille... jälkiviisaus, se on erittäin miellyttävä ominaisuus. NO EN MENNY. Niinpä kiltisti ajelin pitkin kyliä ja oottelin, että seuraavan treenit alakaa. Sit viimein pääsin sinne espanjan tunnille. Mähän olin pukenu jo treenivaatteet kotona päälle, jotta ei yhtään aikaa menis hukkaan, vallitsevan säätilan ansiosta ei tarvinu ku kiskasta toppavaatteet päälle ja menoksi.  Espanjan tunti loppu ja meikäläinen syöksyy salamana käytävään kiskoomaan toppahousuja jalakaan ja takkia päälle, sitten puolijuoksua autolle, samalla pukien pipoa ja hanskoja. Ei muutako autoon ja kurvaa kylän läpi Acticille, kyllä mää kerkiän ainaki reilu puoli tuntia vetasta crossarilla. Hirveellä hässäkällä ovista sisään, toppa vaatteet pois ja avaan salikassin ottaakseni, kengät sieltä ja mitä ihmettä näänkään!!! Mä oon unohtanu mun kirjat, lompakon ja puhelimen sinne espanjan luokkaan, voi helekkari!!  Mä unohtasin pääniki, jos se ei sattus oleen kiinni!! Olihan se varmaan taas näky, yks tulee touhottaen sisään, riisuu, avaa kassin, murisee, pukee päälleen ja poistuu juosten paikalta.

 

 Ei muutako kisko ne toppavaatteet takas päälle, juokse autoon ja kurvaile kylän läpi taas.  Ja mää niin nauroin, tää on niin mua, ei voi mitään!  No, sen verran tähän kului kuitenki aikaa, et turha oli sinne salille enää ees yrittää... Voi että otti päähän. Noh, tänään sitte yritän päästä nosteleen painoja, tääki pitää kyllä tehä töitten jälkeen ja ennen ku vanhimmat pääsee omista treeneistään :D Salikassi valamiina ovella jo oottamassa ;)  Ruuhkavuodet<3

 


salikassi.jpg