Jännittävä havainto, mulla ei ole ollenkaan reidet tai pohkeet kipeennä, mutta kädet senki eestä. Yöllä oli sellanen olo, et kämmenet lähtee irti. Vaikuttas myös alkavalta jännetuppitulehdukselta. No miksikös, no tuo mun super yksilö pyöräksi on varustettu ihan älyttömillä jarruilla, ne pysähtyy tasamaallaki melekeen vauhista ja täällä mäkimaastossa oli himpun verran tuskasempi saada pyörä pysähtyyn. Niinpä mää eilettäin, kun tuota pitempää reittiä kierrettiin, painelin tuskassa noita etu- ja takajarruja, renkaat vaan ulisi, hyvä ettei savu vaan noussu. No ainaki ihmiset osas siirtyä pois alta. En tiiä, oiskohan tuo pitäny huutaa että pois alta Rauhala tulloo . On muuten pakko sen verran lisätä, että autoilijoiden kohteliaisuus on minusta edelleen hämmentävää kokea. Siellä missä kotona vaan autoilija painas kaasua, ettei vaan pyöräilijä pääse yli, niin täälläkin (näin oli myös Kokolassa ja Vaasassakin) autoilijat hidastivat hyvissä ajoin ja näyttivät oikeen kädellä, että mene sinä vaan ensin. Muttako minä oon tottunut sihen, että siihen suojatien eteen on paree pysähtyä, niin ainahan minä pysähyin ja nää autoilijat sitte viittoilemaan, että alahan rouva siitä mennä jo. Toki sen jälkeen sitten ihmeteltiin niitä mun kyytiläisiä ja näytettiin peukkua.

 

Tänään on tän kuun viimenen päivä, oikeesti masentavaan, kesä alakaa oleen ohi, vaikka se ei oo kunnolla alakanutkaan. Niinku oon kertonut, että sitä liikuntaa on ollu aika hankala tehä, no  Tän kuun osalta traceri näyttää tältä, osaltaan kertoo paljon. Tässä kuussa on menty hammasta purren ja veet silmissä. Mutta ehkäpä näihin muihin juttuhin löytyy vielä syy ja selitys. Mutta huima parannu edellisiin kuukausiin  :D

 

20150731_090014.jpg

 

Mutta sitten vielä yks hieno maisema

 

20150730_115140.jpg