Saattelin viime torstaiaamuna (22.1) keskimmäisen tytön linkkupysäkille, jatkoin sitten matkaani aamulenkin merkeissä. Olin varmasti ku Michelin mies, vaatetta tuntu ainakin olevan paljon päällä. Pakko oli ollakin, sillä pakkasta oli -26. Toppavaatteet, ja jalassa kuomat :D niillä sitä käveltiin aamun pimeydessä, unohtamatta normi varustusta eli heijastinliiviä ja otsalamppua. Mut mikä parasta ajattelin siinä lenkkeillessä, enää ei ole niin ku mörön pyllyssä, niin oli vielä muutama viikko sitten. Ihanaa tulee kevät ja aurinko, Minä tykkään!! Aamulenkki oli siis hyvin kuurainen, ripset ja huivi kuurassa, mahto olla taas näky.

Päivä mentiin sitten pojan kans kirmaten, kotihommia, läksyjä tehden. Toki pitihän sitä käydä pojan kanssa ulkona eli lyllerö pyllerölle reisi/peppureeniä: nouse mäkiä ylös rattikelkkaa raahaten, katso kuinka hienosti poika laskee ja toista muutama sata kertaa. No okei, myönnetään laskin minäkin muutaman kerran :D

Isännällä oli tänään saliohjelman teko, joten mä aattelin mennä salille sitten, kun vien isommat omiin treeneihinsä. No mutta kappas, ku tuosta uudesta vuodesta ja uuden vuoden lupauksista ei ole vielä hirveesti aikaa, ja pakkastakin oli ihan kiitettävästi, niin siellä salilla oli muutama muukin.

 Mun salikäynti ei menny ihan kohilleen, tein sitä mitä pystyin ja varasin uuden ajan uuden ohjelman tekoon.  ( No joo, uimaanhan ois voinu mennä, mutta tiistaina totesin, ettei mulla ole uikkareita joilla pystyis uimaan, joko kokonaan liian iso tai sitten (se pienempi jonka ostin sitä varten kun pienen) se lerpattaa takapuolesta sen verran, et sääliäkseni kanssauimareita, en ui silläkään :D ) Sain kuitenkin jotain tehtyä, mut itellä oli semmonen mä fuskasin fiilis, joten kun hain tytöt treeneistään ja päästiin kotiin, niin sitten otin sellasen 15 min pikareenin:kyykkyä, punnerrusta, burbeeta, leuanvetoa(tai siis sen yrittämistä) ja näitä 3 kiekkaa, tuli hiki ja hyvä olo. Se hyvä olo on joskus pienestä kii ;) että semmonen päivä :)