Tänään ei juostu, ei yhtään. Tai no juoksin mä kaupan pihalla, ku meinasin paleltua, oli ihan liian vähä vaatetta ja vinkka oli kylymä. Tänään mää kävin hierojalla... Vitsi, miten makeita kipupaikkoja löyty, suorastaan levitoin ku ei pystyny olee paikallaan, yllättävissä paikoissa tuntu reilusti, kävi ilmi, että oon venytellyt tuon rintalihaksen ihan väärin, mutta nyttepä tiiän miten sen saa oikein tehtyä. Pakarat oli tietysti jumissa, sen nyt arvas ja samoin jumitus löyty myös vasemmasta jalasta, täytyy tehdä vähän töitä et saa ne kuntoon. Sen verran viisastuin, että varasin uutta aikaa, Ja varasin aian tuolle isännällekki, ei se ite saa sinne aikaa otettua ja munhan se ei anna hieroa, ku sattuu (no minkäs minä sille mahan, et herra on hieman jumissa) Hierojan ohjeistuksen mukaan tänään on otettu rennosti ja muutenki olo on jotenki raukea! Ihan just meen nukkuun, ei enää pysy silimät auki. Huomenna oon varmaan töissäki ku nukkuneen rukous, viimesimmän hierontareissun jälkeen nukuin kaks päivää... tieten osu ja uppos se hoito!

Tänään alkoi kahdeksas viikko tätä uutta elämää ja tähän mennessä lyllerö pylleröstä on kadonnut jonnekkin 8,2 kiloa, mihinkä ne oikeesti on muuten menny? Noh, joka tapauksessa lähtenyt on,  parempi vaan, et pysyiski poissa, en minä niitä takasi halua. Jos tuon määrän aattelee voipaketteina, niin sehän on 16 pakettia. Ihmeen hyvin on kyllä painoa pudonnu, liekö tässä niin käy, että nään sen ihmeen, et 10 kiloa katoaa alle 10 viikossa? Noh, sen näkee sitten. 

Tänään kuulin myös kivoja uutisia, kesällä lenkkeillään taas merimaisemassa ja mikäs sen mukavampaa.mulle ja myös meidän koko perheelle. Vanhin tytöistä pitää kuulemma opettaa rullaluisteleen, saapa nähä mitä siitäkin tulee!