Pikkusen pitkä tauko tässä kirjoittamisessa. Suklaaholistin päiväuni ja painajainenkin tuossa olla tuli ja meni.... Herran jestas, miten sitä suklaata voi tehdä mieli, ku on kaikki hyllyt kaupoissa pullollaan joulusuklaata. Selvisin kuitenkin suht vähällä vaikka tiukille veti. Joulukuu oli melkoisen kiireinen, niin töissä ku vapaallakin... toki vapaalla on aina kiire, sille ei voi mitään. Mutta kaaottisen syksyn jälkeen oon taas saanut liikkua ja mennä. MIKÄ ON AIVAN MAHTAVAA!! Pääkin kestää paremmin kun pääsee ylös, ulos ja lenkille/salille/jumppaan taikka uimaan. Powerissakin käyty useemman kerran, eka kerta oli kyllä koitua kuolemaksi, kirjaimellisesti oli sellanen olo, et kuolen tänne tai oksennan. En tehnyt kumpaakaan, mut kaukana se ei ollut. Nyt jotenkin ymmärrän ne biggest looserin kisaajat, jotka laattaavat kesken treenin. Tää kuva on otettu todella piiiiitkän työpäivän jälkeen ja voin kertoa, et eka powerin jälkeen olotila oli just tää :D

IMG-20160826-WA0014.jpg

 

Mukavaa on  tässä joulukuun ja tammikuun aikana ollut, että on päässyt liikkuun taas normisti, eli salia, jumppia ja lenkkejä. niin juosten ku kävellenkin. Ystävät ihanat ovat välillä tulleet mulle lenkkikaveriksi mukaan. Kyllähän tuo puuskuttaa ku menee, sitä ei käy kieltäminen. Ei kait se ihme, ku aattelee millanen syksy on ollut, ensin rytmihäiriöt ja siihen päälle sitten se on/off flunssa, joka kesti 3 kk. Mutta kyllä se tästä.

 

Joulun aikaan oon tässä miettinyt tätä painonpudotusta, että miksi se aina mene näin. Tulin siihen tulokseen, että se 15 kg on mun pään sisällä niin iso kynnys, et pitäs jotenkin löytää keinot sen ratkasuun. Määhän alan aina pelkään sitä rajaa, taidan pelätä sitä jo silloin kun taas aloitan. 15 kilon kirous, jotenkin mun ois nyt löydettävä keinot sen murtamiseen, päässä vikaa ja se pitäis jotenkin kyetä ratkaseen. Hirviä homma mutta ei maha mittään, ei luovuteta Noh, onhan tässä taas aikaa, kun saa taas aloittaa uudelleen.Onneksi ei nyt aivan alusta tarvi aloittaa, mutta ketuttaahan se aina aloittaa. Pitää pistää pystyyn taas laihdu Maaritin kans ryhmä, siinä on vaan se haittapuoli et muut laihtuu ja minä en :D Aina ei voi vaan voittaa! Mutta voin vaan kuvitella miten pitkät hiukset mulla tulee oleen, ku sanoin, että parturiin en mene ennen ku se 20 kg menee rikki. Eli näillä näkymin, siihen voi mennä aikaa :D No jostain se on aina aloitettava, joten miksei taas alusta. Jos tarpeeksi monta kertaa aloittaa alusta, niin ehkä se haave vielä joskus toteutuu tai sitten ei, mut mikään ei estä yrittämästä! Paljon pitää myös tehä tuolla korvien välissäkin töitä, jotta kaikenlaiset möröt ja pelot saatas pois alta. Laitoin tuossa polarin taas tietokoneeseen ja katoin miten on menny... että semmonen tammikuu tähän asti.

Screenshot_2017-01-24-09-45-20.jpg

 

Mutta nää kelit, pakko sanoa että en kyllä lenkkeilis yhtään jos ei ois nastoja alla, Icebugit jyrää mennen tullen ja palatessa kaikki lenkkarit mitä mulla on, näin talvella. Mä oon töissä varannut itselle myös Sarvan nastalenkkarit, neki on niin makiat jalassa ja juoksutuntumaltaan todella hyvät. Sainhan mä miehenki pään käänettyä ja hänenkn jalkaan nastalenkkarit. On kuulemma Sarvat toiminut todella hyvin eikä tarvi miettiä ja pelätä kaatuuko seuraavalla askeleella vai ei. Muu Suomihan on saanut lunta, siis itä ja pohjoinen ainakin, mutta täällä aakeella laakeellä on jäätikö, ei oo paljo suksille asiaa ja lenkillekkään ilman niitä nastoja. Tässä ne on, ne mun juoksulenkit ja lenkit mahdollistavat lenkkarit 

DSC_0187.jpg

 

Lenkkikelit ovat kyllä vaihdeleet ja oon ollu niin uhkarohkiaki, että uskalsin tuohon isolle tielle lenkille muutamaan otteeseen, se vaan on niin pirun vaarallinen tie. Tuli semmonen olo, että oonkohan keilana tuolla tiellä. Mun onneksi kukaan autoilja ei suistunut tieltä.  Kylillä ku lenkkeilee, ei voi ku ihmetellä miten osa ihmisistä on niin kummallisia, etteivät suostu käyttään heijastinliiviä tai ees sitä heijastinta. Ei niitä näy tuolla pimeessä, mää oon kyllä päästä varpaisiin heijastettu :D Jopa täällä kotonakin. 

 

DSC_0163.jpg

Pakkasaamun pukeutumista, luurit korviin lalttarimusaa korviin tai vaihtoehtosesti kunnon rokkia ja hillittömästi vaatetta, kyllä tarkenee!

DSC_0917.jpg

Aurinkokin alkaa taas paistaa, tästä tulee hyvä päivä!!