Mä ootan huomista, ku kuuta nousevaa, ei niinkään siksi,  ku viikonloppu alkaa, vaan siksi, että saan syödä hedelmiä, puuroa, marjoja, pähkinöitä ja sitä mun itsetekemää gluteenitonta tattarileipää. Tänä aamuna ko heräsin, niin mulla oli ihan älytön nälkä, semmonen voisin syödä hevosen fiilis. Ei hirveesti nuo proteiinipitoset aamupalat ja välipalat toppaa, reilu puol tuntia sitten söin aamupäivän välipalan ja mun maha murisee, ärsyttävää. Eipä oo vielä tähän mennessä ollu näin nälkänen olotila, mistä lie johtuu. Toki illalla oli rankempi treeni, joka vei mehut niin, et kymppiuutisilta menin nukkuun, kun olin siinä soffalla ainaki tunnin ensin pilkkinyt.

Nuo appelsiinit suorastaan huutaa mulle tuolta hedelmäkorista, et tuu ja maista, ollaan niin mehukkaita. Pakkasesta mustikat huutelee, et sulla on jääkaapissa maustamatonta jugurttia, eikö tuliski hyvä välipala? Ja kuinka makiaa ois syödä leipä, reilulla voilla, kinkulla, juustolla, kurkulla ja tomaatilla ja juoda iso lasi kylmää maitoa. Asiaa ei yhtään auta, et muksuille teen välipaloja, ja ne saa kaikkia edellä mainittuja herkkuja. Nyt voisin todeta, ku meidän esiteini, ihan eppää!! Meijän viis vee tuumas: et mullapa on appelsiinia ja seuraavaksi syön banaanin. (Pakko myöntää, tuo tunkkanen banaaniki ois tosi hyvää just nyt :D ) Apua, tähän on tultu, et kahdehdin muksun välipalaa, melekonen äiti oon!

No, nyt pitää keksiä sen verran tekemistä, et pari tuntia menee ku siivillä ja pääsee syömään.