20 pakettia voita, sen verran on lähtenyt painosta nyt pois ja nyt on yhdeksäs viikko menossa. Hämmentävä havainto, sillä viime viikolla hiihtoloman kunniaksi vietin muksujen ja sen isännän kans herkkupäivää ja sen seurauksena sain hirviän morkkiksen ja pari kiloa lisää painoa. Tuli semmonen vähäkö oon luuseri fiilis, ku oli pakko saada herkkuja, tosin, ei niitä kyllä pysytyny mitenkään hirveesti syömään, ku tuli niin huono olo.  Me käytiin hiihtolomalla Eedenissä lillumassa parina päivänä, mikä oli oikeesti kivaa ja muksuthan siitä tykkäs, ku hullu puurosta. Mutta olihan muuten äärimmäisen hankalaa löytää uimapuku, pengoin kaikki kaupat, mut eipähän meinannu löytyä, kroppa on ihan väärän mallinen. Jos puku istu yläosasta, niin alaosa oli sellanen, et kanssauimareita säälien, jätin puvun ostamatta. Sitten eräästä paikasta löyty, tai eihän se mikään uimapuku ole, vaan sellanen taikini, mut sillä nyt pärjäs. Toki joutuu sitäki vähän tuunaan, uidessa huomasin, et olkaimet on ihan liian pitkät. Seuraavalla kerralla sitten.

Pitihän sitä kävästä siellä  hotellissa aamulla salilla. Ja voi mieletön, mä olin ihan pallo hukassa, kaikki vehkeet siellä näytti niin oudoilta, onneksi sieltä takaa löyty vempeleitä, jotka minäkin tunnistin crossfit rekkiä,  smittiä sun muuta, niin sai jotain tehtyä. Sitten aamupalalle ja taas uimaan. Olihan mukava irtiotto arjesta.

Tänään kerkesin pikasesti käydä lenkillä ja se tuli niin tarpeeseen. Tilanne on ollut viime aikoina hieman hektinen, eikä mikään mun suunnitelmista oon meinannut onnistua millään, mutta tänään ystävän kanssa kunnon pään nollaus pikalenkki.  Mä oon niin kiitollinen siitä lyhyestäkin ajasta ja vielä ku sai hyvässä seurassa olla, niin mikäs sen parempaa!!

Töissä taas kattelin sykemittaria, mää niin tahtoisin sen polarin m400, mut ei, äiti kun oon, niin lasten harrastusmaksut sun muut tulee aina ensin, joten tyydyn vaan ihaileen sitä mittaria, ehkä mulla vielä joku päivä on siihen varaa ;)

No nyt lähen laittaan tattarileivät uuniin ja saunaan. Sitten vois kömpiä nukkuun, jotta huomenna jaksaa taas vetää 100 lasissa! Öitä