No minähän menin, ku meninkin tänään jumppaan, testasin mitenkä mun rantapallomahan kanssa onnistuu. Lajina oli mulle uus tuttavuus, bodyjumppa. Oli muuten kiva jumppa... mikähän tuolle jumppa sanalle ois parempi. Mulla itellä tulee mieleen aina sanasta jumppa ne -80-90 luvun jumppaajat, joilla oli isotukka, hikipanta, kirkuvat vaatteet, säärystimet ja jumppapuku mallia string ja sitte ne vaan hyppi ja pomppi ylös  ja alas. No tuossa ei tarvinu kyllä hypätä, mutta mulle uutena tuli noiden kummareiden käyttö. En oo hirveesti niitä käyttäny, oisinko parissa  jumpassa ennen tätä. Tehokasta on sen voin sanua, jossain vaiheessa aattelin, et kauhia, mitenkä mun jalat kestää loppuun saakka, sen verran pakaroissa, reisien ulkoreunalla tuntu. Mitenkä ihmeessä se kummari voikaan antaa semmosen vastuksen? Toki ei tainnu olla se kevein kummari, ku töitähän sinne lähin tekeen, en vaan leikkiin jumppaavani. Tulihan siinä ihan kuumaki, ei tarvinu palella ollenkaan :D Kottiin lähtiessä jalat täräjäs sen verran lahjakkaasti, et  L&R:n portaitten pääseminen alas tuntu meleko makialle :D  Ja nyt huomasin et tuo lapojen seutuki on tehny töitä tänään. 

Saapa nähä miten kroppa kiittää huomenna :D Mut se  olo loppuu lyhyeen huomena on meijän perheen urheilupäivä, kuntosalia ja uintia. Muksut oottaa innolla huomista, ja kieltämättä minäkin. Vesi on elementtinä kyllä ihan loistava, oon aina tykänny kaikesta veteen liittyvistä harrastuksista. Mun äiti on kertonu, et opein tosi aikaisin uimaan ja uimaan menot oli muuten ihan kivoja juttuja, mut sitten sieltä uimasta oli pitäny kantaa sellanen kirkuva ja naama punasena huutava lapsi pois, ku en ollu millään halunnu lähtä poies.  Jotenkin näen itseni saamassa sellasta itkupotkuraivaria ku on ollu pakko lähtä kottiin. Voi äiti parka!!

Mut nyt on niin vetelä olo, meni ihan jäseniin tuo jumppaaminen, että taidan vaan nyt olla, jos vaikka kattos jonku leffan tässä vielä ja sitten nukkuun niin jaksaa huomenna touhuta vaikka ja mitä :) Mää luulen, että mun täytyy isompien muksujen kanssa harjotella hyppyjä :D molskis ja loiskis, sinne mamma menee :D