Minä ja torstait, me ei ilmeisesti olla mitenkään  bestiksiä... aina sattuu ja tapahtuu kun on torstai. Sain auton jumiin omalle pihalle, eturenkaiden alla jäätä, ja perä matalemmalla, niin eihän tuo mun auto muutako suttas paikallaan. Näppäränä emäntänä nakkasin maton eturenkaiden alle ja pistin neidin ratin taakse (pikaopetus, kytkin, jarru ja kaasu) ja lähdin puskeen sitä autoa eteenpäin. Hienosti tuo tyttö kyllä osas, eihän se saanut ees autoa sammuun, vaikka nosti kytikimen pyynnöstäni ja painoi hitaasti kaasua, eikä ajanut tallin seinään sitä autoakaan ja osas sen pysäyttääkin kun olitiin saatu auto pois pinteestä. Päästiin siis lähteen, yhen vein kouluun ja toisen kerhoon. Koskapa kerho kestää 2 ½ tuntia aattelin käydä hiihtään valastulla sillä aikaa. Oikiasti loistoidea, mutta sää oli mua vastaan. Harmaatahan oli jo ku lähin, mut jossain vaiheessa sitä vettä alako tuleen ihan reippaasti, joten kastuin meleko hyvin. Ja lisäksi ne sukset, nehän luisti, ei tarvinnu huutaa, että havuja perkele, ainut huonopuoli oli, että ne luisti varmaan joka ilmansuuntaan :D Vaikka me asutaanki täällä tasamaalla, on tuonne valastulle saatu jonkinlaisia nyppylöitä aikaseksi (ylivieskalaisittain ne on jo melekosia mäkejä), nää nyppylät osottautuki melekoseksi haasteeksi. Sukset tykkäs mennä vaan taaksepäin, joten se ylämäen ylösmeno näytti varmaan sellaselta hyppelyltä, tarpomiselta, hiihtoa se ei ainakaan ollu. Meinasin jo siinä Hyypän kallion nousussa, et käännyn takasi, siinä ku ei tuntunut olevan mitään järkiä, mutta minä ku oon tämmönen jääräpää, niin hiihdin koko reitin loppuun vaikka ne sukset lipsu ja oikeella kädellä sai tehdä töitä enemmän (vasenta ei pysty tuon peukun takia ihan normisti käyttään). Tulipahan kunnon hikilenkki, töitä sai siis tehä enemmän ku tarpeeksi, aikaa ois ollu vaikka kiertää se lenkki muutamaanki kertaan, mutta siinä vaiheessa järki puuttu peliin, ehkä hyvä niin :D Siinä vajaassa 4 kilometrissä oli kyllä hiihtämistä sille kertaa ihan tarpeeksi :D

Illalla vein isommat neitit harkkoihin ja suuntasin kuntosalille. Pukkarissa ähisin mun kenkien kanssa, ne ei sitten millään suostuneet yhteistyöhön, pikku varvas ei suostunut menemään omaan koloonsa, ei sitten millään. Ja pikkasen oli tieten nauru herkässä, yksikseni hekottelin tilanteelle. Sain kuitenkin aikani ährättyäni varpaat oikeisiin koloihin ja pääsin salille. Kaveri siellä oottelikin crossarilla. Lämmittely meni hujauksessa ja kun meillä kummallakin on sellaiset vapaapainoilla tehtävät ohjelmat, niin ei muutako menoksi. Suunniteltiin, et mennään sinne  paino nurkkaan häpiään ja tekeen omat jutut, mutta kappas, sinne oli muuttanut joku asumaan, ei se meitä haitannu :) tehtiin kuitenki korkeimmilla penkeillä, vaikka se matalampi ois varmasti toiminu paremmin. Sitä minä vaan mietin, että miten voi tehä hauiskääntöjä tunnin, tulee pikkasen pitkä salireissu, jos meinaa muutakin tehä ;) mut kukanenki tyylillään :)

Mä en oo nyt käynyt extremessä enkä bwt:ssä ja kyllä oon kuulkaa jumissa. Tällä viikolla jäi vielä kehonhuoltoki väliin, kun tälle viikolle on sattunut näitä ylimääräisiä iltamenoja ihan riittävästi. On ollu miettimistä mitä tekee niiden sijasta. No voin sanua, että sen verran hullu oon, et vedin raivopäälenkin jumalattomassa pyryssä, ei mua nää keli paljoo hidasta :D Vaikka näitä iltamenoja on ollu, niin ei se sitä liikkumista estä, pitä vaan osata soveltaa, ja tehdä niitä mitä pystyy. Pääasia, ettei jää sinne sohovalle makaan.

Tänään aamulla kävin puntarilla, siis voi #*#*¤%#&#&!!, ei oikeesti oo totta! Mulla on viikossa tullu painoa 3 kiloa lisää, vähäkö ottaa päähän!! Tätä ku jatkuu, niin oon lihonu ens kuun loppuun mennessä kaiken takas. Voi prkl!! Ei ois ensimmäinen kerta ku näin käy... voi tsiisus, ois kyllä kiva, ku edes joskus asiat menis niinku niitten oppikirjojen mukaan pitäis mennä... Pakko sanua, ihan jumalattoman paska fiilis päällä, millekköhän sitä oikeen alakas. Edelleenki kysymys mitä kysyn iteltäni, miksi aina näin?? Noh, ei auta märehtiminen asian suhteen, nokka pystyyn ja menoksi. Minä EN SUOSTU LUOVUTTAAN!!

Illalla lähen testaan sen spinningin, mielenkiinnolla ootan, miten tälle LylleröPyllerölle käy :D jännittää ihan simona