Jep, totta se on, mä oon taas jotenkin onnistunut ihteä huijaamalla saamaan annoskoot ilmeisesti liian pieniksi, ko tää uus ohjeistus aiheuttaa hieman vaikeuksia. Mulla on Fitverstaalta semmonen ravintopaketti menossa ja ylläri, ylläri... Mä oon taas syöny väärin!! Ilmeisen jääräpäinen tapaus oon!! No ei auta, kyllä se siittä, ehkä! On muuten varmaan mieski ihan äimänä, taisin pakata sillekin evääksi melkoisen määrän ruokaa, sehän syö vielä vähemmän, ku mää normaalisti. Saapa nähä mitä tuumaa. Tässäpä kuva tän päivän lounaasta.

lounas.jpg

On siinä syömistä!!

Kävin tuossa aamulla käveleen taas silleen nätisti, menin tuota isoa tietä. On se vaikiaa saada pidettyä syke 120, paljon helpommin se pysyy siellä 140. Kerkesin säikähtää oikeen kunnollaki tuolla pimiässä, nimittäin vastaani tuli rekka ja takaani tuli kuorma-auto, ja koska tuo tie on niin kapea, niin minä siinä yritin mahollisimman reunaan mennä. Eihän se penkka kestänykkään joten vedin lipat, ko jalat petti alta. Onneksi kaaduin kuitenki sinne penkkaan enkä ajotielle. Hihittelin sitten sielä penkassa, mahto olla näky ku heijastinliivit vaan vilahti ja lylleröpyllerö maassa ja ohtalamppuki lensi päästä. Pitäs vaan olla menemättä tuolle isolle tielle, siellä pääsee pian hengestään vaikkei sitä tahtoskaan! No joka tapauksessa 3 km mentiin 34 minuuttiin. Pitää petrata kuntoa ja taitoa, jotta pystyn käveleen sen tasasesti 120 sykkeellä  ja mielellään puoleen tuntiin tasan.

Illalla oli tarkotus mennä Corehen, mutta se nyt vaihtu kuntosaliksi, ko eihän meijän neiteillä oo kellään tänään treenejä. Poika käy vaan musisoimassa ja siinä ajassa kerkiää salitreenin vetasta ku vikkeläksi ryhtyy. Salikassi jo pakattu, kyllä täsä taas jotain liikkumista tarvitaan, jotta tän päivän mappihommaista selviää! Mutta eiköhän tällä viikolla taas ennätä liikkua ihan riittävästikin. Suunnitelmatki on selvillä. Huomenna on sitten kehohuoltoa ja mä niin ootan sitä!