Siis voi elämän kevät ja kukkiva nuoruus!! Jos jotain voi mennä pieleen, niin se menee kyllä mulla pieleen :D Eilettän vietin lepopäivää nro 2 ja heti ote herpaantu, illalla lähin kärkkäselle kaverin kans katteleen toppahousuja. Vietiin tyttöjä omiin treeneihinsä, samalla oli aikaa kuljailla. NII-I, ja se hommahan tyssäs heti alkuunsa, ei päästy kärkkäsen parkkipaikkaa pitemmälle. Auton ovi meni kiinni ja mun peukku välissä, kipu olin niin kova, ettei ees kirosanaa päässy! Tää oli suoraan elokuvista verta ja suolen pätkiä. No siinä aikansa ensiapua annettuamme, totesimme tilanteen toivottomuuden ja  lähdimme Oulaisiin. Siellä ei ollut jonoa, että homma eteni sukkelasti, toki oli siinäkin pari muuttujaa, mutta röntgenin jälkeen diagnoosi, luusta pala irti, ja yks murtuma + pikku juttu, että kynnen juuri on irti. Lasta peukkuun ( on muuten hyvä liftata nyt, pitäsköhän se kietasta heijastin nauhaan niin oikeen näkys vielä lenkkeillessä :D ) Kaveri tuumas, et sun reenaamisesta ei kyllä nyt tuu mitään, no ei tuu ei.... pari viikkoo mennään ilman miestentreeniä, extremeä ja BWT:tä niin ja salille ei pääse testaan sitä uutta ohjelmaa :( ärsyttävä, mutta onneksi mun jaloissa ei oo mitäään vikaa ja  pääki toimiin suunnilleen, niin sitä voi tehä sitten muuta, eihän tää eka kerta oo, ku mulla on käsi paketissa tän projektin aikana. Eli näillä mennään Ja mä en voinu muuta tehä illalla, ku nauraa itelleni, eilinen ei todellakaan mennyt kuin elokuvissa tai siellä kuuluisassa Strömsöössä :D. Tänä aamuna lähdin aamulenkille kasaamaan itteni ja ajatukseni, sillon se iski. ei saamari mä en pääse sunnuntaina hydrobickiiin!!! Voi paska, sitä mää oon niin oottanu!! Menkää nyt ihmeessä joku mun puolesta ihasteleen tätä lajia,  Mää tuun heti, ku käsi lakkaa valumasta ;) Tää pisti ketuttaan ihan vietävästi, saamari ku sitä pittää olla tohelo :D :D Tästä nyt nähään, mää oli levossa, niin käetkään ei pysyny enää menossa mukana :D TAIVAS!! Kaikkia sitä pitääki sattua.... mutta onneksi maailmassa riittää lajeja testattavaksi, huomenna aattelin mennä hiihtään, ihan hissukseen vaan, kauniita ajatellen :) Elämä on, eikä sitä pakoon pääse ja niillä mennään mitä saadaan :)

 

ps.No ottakaapa itteenne niskasta kiinni kokeilkaa rohkeesti joitain uutta ja käydää testaan Hydrobic sunnuntaina, se on loistavaa, aatelkaa sitte mua ( mä pihisien kateudesta vihiriänä kotona sohovalla)