Meillä on koko muu sakki sairaana paitsi minä, joten kaikkien treenit on peruttu. Aattelin ite valloittaa pyykkivuoren ensin ja sitten lähen tuonne ulos riehuun. Aattelin ottaa kunnon ulkojumpan, sitä mun pökkelöiltä tuntuvat jalat taitaa tarvita, melko pitkään otti se fatburneri ja seuraavana päivänä tehty salitreeni. Ei sillä että ois kipeenä ollut, mut jalat ovat olleet tosi pökkelöt. Mä oon kyllä muutenkin niin jumissa, että voi elämä. Eilinen meni siivotessa, oli remontin jälkiä, normi perus kaaosta ja sitten se, että eihän täällä kukaan oo mitään kerinny tekeen,.. Mä en hirveesti tykkää ku pöydät pursuilee tarvaraa ja sitä tavaraa kyllä riittää. On kirjoja, lehtiä, kirjeitä, brätzejä, autoja yms. se meinaa välillä käydä hermojen päälle. No sen kans vaan pitää oppia elämään.

Ajattelin tehä tuonne pihale oman kuntoradan, voimistelurenkaat, vastuskuminauha, painot, ja joogamatto, sillähän sitä pärjää hetken ja saa varmasti hyvän mielen. Jos kävis ensin käveleen muutaman kilometrin ja sitten aloittas hyppimisen ja pomppimisen. Pitäs varmaan koettaa vieläkö saan renkailla nostettua jalat sinne ylös tankoon. Se voi olla kyllä melko haaste, mutta voihan sen otta niin, että jos se ei nyt mene niin jos vaikka kesään mennessä. Sitten pitäis kokeilla vieläkö siltakaato onnistuu, vähän epäilen, mut siinäkin juttu mitä pitää vaan harjoitella. Musta on hienoa kattoa omia muksuja, kun ne pyörii ja roikkuvat, muistuu oma lapsuus mieleen, niin sitä riekuttiin ja roikuttiin kaikkialla. Mäki taisin olla meleko ison osan siitä ajastä pää alaspäin, se vois selittää muutamia juttuja :D

Mä oisin saanut nukkua tänä aamuna pitkään, illalla valvoin ja katsoin oikeen kunnollista tyttöelokuvaa, (mies ollu reissussa), aattelin et jos aamulla sitten nukkus piiiiiiiitkään, mitä vielä 6.45 ja olin pirteä ku peipponen. Tulee vanahuus, ku ei uni maistu !

Fitverstaan ruokavalio jatkuu edelleen, hämmentävää kyllä mulle on ähkyn lisäksi alkanut tulla myös näläkä!! Todella hämmästyttävää, se että syöt tosi paljon ja kolmen tunnin päästä vois myydä vaikka mitä, että saa ruokaa! Mitä ihmettä täällä tapahtuu?

No nyt hommiin, että kerkiää tehä mukaviakin asioita tälle päivää :)