Mä kävin toissa iltana kehonhuollossa taasen. Ja koska tiistai sattu oleen työpäivä, söin töitten jälkeen, sitten kuskasin meijän neitiä paikasta a paikkaan b ja palasin itse takaisin paikkaan b. Fiilis oli mielettömän hyvä, sain houkuteltua kaverinikin mukaan sinne kehonhuoltoon. Toki siihen ei nyt paljoa houkuttelua tarvinnu. Anyways, näppäränä aattelin, et puen treenivaatteet päälle jo siellä töissä, vain säästääkseni aikaa. Niin, aikaapa hyvinkin, sukkela ku oon, niin eihän siinä kauaa menny, ku oli vaatteet vaihettu ja ulkovaatteet päällä. Siis mun pieni punainen paholainen siellä ulkona oli ihan ko iglu, ilma oli kosteeta ja se jääty hienosti autoni ikkunoihin. Rappasin huolellisesti kaikki ikkunat. Ja koskapa mä en ollut laittanut autoa lämmitykseen, niin se oli oikeesti kylmä, niinpä ajelin 300 metriä ja oli pakko pysähtyä siksi aikaa, jotta lasit pysyivät sulina! Tästäkin huolimatta olin ajoissa, ei tullut kiire eikä mitään. Neitikin saatiin toisaalle ja tämä lyllerö sinne kehonhuoltoon.

Niin siinä jo alotettuamme, hoksasin pikku jutun, joka korostuin tietyissä liikkeissä. Seisonnasta, kun lähdetään rullaan selkää alaspäin, niin ensimmäisenä aina kehotetaan laittamaan leuka rintaan ja nikama nikamalta pyöristään selkää, kunnes kädet roikkuu rentona siellä alhaalla. Minä en pienirintasten naisten asennoista pahemmin tiiä, ku itellä tuota rintavarustusta on aina ollut valitettavasti liiankin kanssa. Olettasin, että isommalla rintavarustuksella olevat ihmiset ja jos sattuvat olemaan vielä tämmösiä lyllerön pylleröitä, ovat ainakin törmänneet seuraavaan ongelmaa. Siinä, ku lähet rullaileen alaspäin, niin saattaapi tuntua siltä, että  ne sun  tissit ovat sun vihollinen numero yks, jotka yrittää tukehuttaa sua ihan kympillä. Normisti tuon tilanteen kyllä selvittää suht helpolla, mut mitä tapahtu mulle, mä en ymmärrä. Siis ylläni oli oikeesti ne parhaimmat urkkaliivit mitä omistan, mut jostain syystä, siis ne liivit eivät vaan pysyneet kunnolla paikallaan ja tavaraa tuntu tursuavan vähän turhanki paljo sieltä kaula-aukosta ylöspäin. En tiiä oliko ne liian löysällä vai mitä, mut ei toiminu ei. Siinä vaivihkaa yritin saada niitä liivejä asettuun, mut ei onnistunu sitten millään enkä siinä täydessä salissa vihtiny pistää käsiä puseron alle ja asetella liivit kohilleen.

Määhän nään tilanteet mielessäni ja yleensä vielä sarjakuvina. Siinä kun lattialla istuimme ja venyttelimme käsiä kohti jalkoja, niin aattelin, et tää tilanne, pitäsköhän mun nostaa käsi pysytyyn hädän merkiksi?? Johon mun kaveri saattas reagoida hysteerisesti nauraen ja huutaen, et nyt se tukehtuu tisseihinsä. mielessäni näin siis pyllerön nojautuvan eteenpäin kohti varpaita ja samalla kaikki ylimääräiset ulokkeet tursuilevat korvien molemmin puolin, kun pää yrittää sitkeästi taipua kohti polvia, toinen käsi heiluttaa ja  kaverini vetää mua kädestä ja nauravaa niin, että veet vaan valuu silmistä. Heh, sairas mielikuvitus, mää tiiän, harmi ku en osaa piirtää, niin voisin piirtää sen mielessäni olleen kuvan rentouttavasta ja miellyttävästä hetkestä. Joo, ei ihan menny nappiin tuo pukeutuminen sillä kertaa, varsinainen Janet Jackson, tosin sillä erotuksella, että mulla ei nännit vilahellu ja luultavammin, koko tilanteesta olin ainut tietoinen. Mutta mua se nauratti. Onneksi oli sentään vaatteet oikeenpäin, eikä nurin kurin, sekään ei oie mun kohalla mitenkään uutta! Kotona selvisi se syykin sitten, säädöt olivat olkaimista ihan liian löysällä ja ympärykseenkin olin jättänyt turhaa tilaa :D 

Eilen kävin sitten salilla, ei ollut samanlaista ongelmaa kun edellisenä iltana, tissitkin pysyivät menossa mukana. Hoksasin eilettäin erään jutun, et määhän pystysin ainakin teoriassa nostaan jalkaprässissä molemmilla jaloilla reilu 160 kg, kun yhellä jalalla nousee 82kg, en oo pitkään aikaan kattonu paljoko niitä painoja sillensä on, sitä vaan tekee. huomasin saman jutun sitte myös muuallaki, mulla on aika paljon painoa joka paikassa, pitäsköhän sitä siirtyä naisellisempiin painoihin. Oon pitemmän aikaa jo miettinyt ja harkinnut, että pitäisi hankkia vetoremmit, Versagripit tai sitte ne Tafferin vetoremmit. Tahtoo olla, että ku noita painoja on jo sen verran tangossa, että tekee jo kipeää puristaa sitä tankoa. Mullahan on noitten käsien kans muutenkin tuon puristusvoiman kans ongelmaa, niin ehkä nuo vois auttaa asiaa ja ehkä se helepottas sitä puristus ja nosto vaihetta. Mulla vaan ei oo nuista mitään kokemusta pahemmin vetoremmejä oon koeillu muutaman kerran, mutta ne ei oo vielä kauheesti vakuuttaneet. Tiiäppä sitten mikä ois hyvä vaihtoehto.

Nyt aamulla, kun sain kaikki muksut lähteen kouluihinsa, niin kävin käveleen pitemmän kaavan mukaan, on se kuulkaa ihan mahtavaa hommaa, Raitis ilma, hyvä musiikki luureissa ja askel kulkee. Välillä teki mieli tanssahella taisin muutaman tukkahevikappaleen aikana laulaa mukana, mutta hei, täällä maalla se on mahollista!  Mennessä luulereissa pauhassi rokki ja hevi, takasin tullessa sitten latinopoppia parhaimmillaan. Kyllä teki mieli pyöritellä lanteita vaikka miten paljon ja ottaa niitä tanssiaskelia. En tiiä oikeen meninkö jo vähän liian lujaa, mutta ihan peruskuntoharjotteena se kuitenkin pysyi. Eli 12 mennessä olin jo saavuttanu päivän tavoitteesta 133%. 

Nyt voin siis hyvillä mielin keskittyä paperihommiin.