Tällä viikolla oon testannut Liikunnan ja Ravinnon uusia jumppia. Fun&Run ja eilinen intervalli. Sanotaanko näin, että mun pohkeet huutaa hoosiannaa :D Olihan muuten melekonen meininki myös eilen. Ei tuo intervalli ollun niin paha, kun olin alunperin kuvitellut. Kuvittelin siis, että tunnin loputtua makaan naamallani lattialla sellasessa tähti asennossa ja kun saan hengityksen tasaantuun, niin sitten ryömin pukkariin ja valun kirjaimellisesti portaat alas, yhtä hitaasti, kuin sellainen limalöllö, jolla ei ole minkäänlaista tukirankaa. Mutta ei, ihanan energinen olo oli, yleensä se väsy jääkin sinne salille, lenkille tai jumpalle, jos sitä jää sohvalle, niin se väsy valtaa mielen ja koko kropan. Pakko kyllä myöntää, että steppilaudalla tehtävät sykkeen kohotukset tuntu aluksi karseelta, ei meinannu millään jalat nousta, johtuen mun hoosiannaa huutavista pohkeista, Jalat tuntuivat aluksi siis, olevan vähintäänkin eri paria, ellei jopa jonkun toisen, mutta enpä luovuttanut siltikään. Mutta mikä parasta se steppilauta ei tunnu enää niin kauhialta,(YES, yksi mörkö taltutettu). Kirsi pisti kyllä potkua treeniin, ja tänä aamuna kun heräsin, mua niin hymyilytti, ku aattelin, ettei se lauta enää tuu mulle kummitteleen!   Eilisessä treeneissä huomasin muuten pari muutakin asiaa, nimittäin punnerruksessa pääsen jo paljon alemmaksi kuin mitä aikaisemmin, alleillekin on tapahtunut jotain, nekään ei väsy niin nopeasti, eikä enää tärisytä niin helposti. Aivan mahtava asia mulle.

 

Tuonne intervalliin mun pitää kyllä ehottomasti päästä uudelleen ja taijanpa houkutella kaverinkin mukaan! Liikunta, parasta elämässä!! Tänään ei harmillisesti pääse bodyspinningiin, mutta taidan käydä lenkillä, kun pääsen illalla töistä :)  Isot Kiitokset Kirsille, oli kyllä huippu intervalli, minä tykkäsin.