En sitten meinannu päästä sängystä aamulla ylös, väsytti ihan vietävästi ja väsyttää vieläkin. Ihmeellistä, vaikka menin ajoissa nukkuun, enkä tehnyt niitä yötöitä, vaikka ne suorastaan kirkuu mulle, että tule ja tee, äläkä vaan laiskottele.  Muttako mua väsyttää!!! Olo onku zombiella, ei siis hyvä ja väsy tää saa haaveileen ja mieli tekis vetasta viltti korviin ja ottaa päikkärit. Sen verran tuossa vilikasin nettiä, jotta katselin Espanjan vaellus- ja pyöräreittejä, oispa pikkasen hieno lähteä semmoselle.  Sais taas monta kärpästä yhdellä iskulla, pääsis kokeileen, mihikä asti mun espanjan kielitaito riittää, näkis hienoja maisemia ja sais liikuntaa. Tämmönen paikka ois hieno nähdä http://www.rantapallo.fi/aktiivilomat/santiago-de-compostela-espanjan-upein-vaelluskohde/  Toki paikkoja on muitakin. 

 

Mitä ilmeisemmin mulle on tarttunut kaverilta lomakuume, mä en vaan omalta lomaltani halua mitää löhöilyä vaan mä haluan nähdä ja tehdä kaikenlaista. Ja tää väsy saa kyllä haaveileen, mut eipä se haittaa. Irlantiinkin ois kiva päästä ja Islanti, mikä ihmeellinen maa se on. Sinne vois mennä koko perheen kanssa ihmettelemään luonnonihmeitä, joita siellä rittää. Tulivuori, semmosen haluaisin nähä, siinä on jotain maagista. Sitä lottovoittoa odotellessa, tyydyn vaan haaveileen näistä reissuista.

 

tulivuori.jpg

 

Illalla on taas muksujen harrastuksia, joten salireissu ajoituu tyttöjen treeniaikaan. Eilen mietin salilla, että kuinka onnekas saan olla, kun saan harrastaa ja intoa löytyy kokeilla vaikka mitä, ja saan tehdä sitä vaikka olomuoto ei olekkaan ku fitness tyypeillä. Toki meillä kun on harrastava perhe, omien treenien ja lenkkien supliminen voi olla joskus haastavaa, mutta yleensä asiat  järjestyy, niin, että kummatkin vanhemmista pääsee treenaan kuin myös lapsetkin. Toki se on välillä semmosta tiukakin aikataulun hommaa, mut kyllä siihenkin oppii, kun vaan halua riittää :) Mietin tuossa et pitäs hankkia kotiin semmoset painot,  pomo ehotti käsipainoja, mitä meillä myydään, mut mua huvitti, siinä ne vinyylipainot oli 4 kg painoja. Ei semmosilla painoilla tuu ees vihaseksi. Ois siellä töissä niitä levypainosiaki, missä saa kasattua semmosen painon ku tarvii. Pitää tuumata, mihinkä piilottasin tangon ja painot, jottei ne ois aina edessä, sillon kun niitä ei tarvi.