Piti mennä salille, mutta toisin kävi. Nyt on sitte kyllä ihan sama sataako illalla puukkoja taivaalta, sattuuko vähän vai paljon, ihan sama mun pittää päästä juokseen!! Mulla hajuaa pää ja oon niin jumissa, että kohta ei liiku koko kroppa. Liikkumattomuus yhdistettynä kipuun ja kiireeseen saa aikaan meleko äkäsen akan :D Viime viikolla kävin lääkärissä, yrittämässä saada jotain tolkkua tähän hommaan, lääkärin ilme oli näkemisen arvoinen, kun hän kysyi, että olenko alkanut äkkiseltään liikkuun paljon josko nää mun kivut johtuski siitä, että oon alkanut liikkuun enemmän? Vastasin, et muuta äkkistä ei oo tapahtunut kun se, etten pysty normi treenejä tekeen, ku oon niin kipiänä.  Niin onhan se hyvä jos kävelee, se pitää kuntoa yllä lääkäri vastas, millasta liikuntaa harrastat? minä siinä sitten luettelin mitä teen yleensä, ei sitten ilmeisesti uskonut :D ilme kerto kaiken (katse päästä varpaisiin)... eihän tuommonen lyllerö pyllerö voi harrastaa tuommosia lajeja??!! Jos ois ollu huono päivä oisin saattanu tiuskasta jotain tosi näppärää, mutta aattelin, että olokoon. Ilmeisesti kaikki aktiivisesti liikkujat ovat tikissä, mut mää en oo, kovasti kyllä yritän. No joka tapauksessa, mun pitäis ottaa tilaukseen sellanen ruoska kädessä oleva motivoija, tällä hetkellä oma motivaatio on jossai kaivon pohjalla, ärsytys on ihan kauhia... Nyt hajottaa, ihan kympillä, mutta tästä taas noustaan, niinku oon sanonut, että vaikka läpi harmaan kiven, vielä mää tään oman kroppani saan uskoon mitä MINÄ HALUAN!!

 

Voisin myös haluta tämmöset

 

lenkkarit.jpg