Mää aattelin uskaltautua kokeileen jaksanko, pystynkö enää mihinkään. Eilen kokeilin jopa juoksemista, huh huh, no yritän tänään saada pärjätä power  ja core tunnilla.... hullun hommaa, tiedän, mut jostain se on aloitettava. Askel otettu ja tunnit varattu. Pitää vaan muistaa ottaa särkylääkettä, ettei homma kaadu siihen, et korva ja leuka huutaa hoosiannaa, ei oo siis kipulu hampaan poistosta lakannut vieläkään, kahessa viikossa pitäis kuulemma loppua, keskiviikkona tulee kolme viikkoa täyteen. Tää on niin mun tuuria. Ja varmasti sairastun tuohon samaan tautiin, mikä miehelläkin on, flunssa kuumeella (niin minähän en oo muuta koko syksynä sairastanutkaan ku flunssaa), ainahan sitä voi uuden taudin saada.

No kuiteskin, tänään testataan, voi olla että homma jää kesken, mutta aion yrittää ihan 100 lasissa. Pitää varustautua isolla juomapullolla ja isolla pyyhkeellä, kun näin pohjamudista lähtee, niin sitähän hikoileekin ku pieni sika. Toisaalta mä niin ootan, että pääsen koko tunneille, ku en oo koko syksynä päässyt yhtään mihinkään. Mut jos nyt pääsis normaalin rutiiniin ja elämään. Siinä toivossa mennään eteenpäin.

Mä oon tuossa lukenut parista verkkkokurssista, mut mä en oikeen tiedä mitä niistä ajattelisin. Toinen liittyy jumeihin ja liikkuvuuden parantamiseen ja toinen sitten hormoonien vaikutukseen elimistön tasapainoon. Kummastakin oon lukenut kirjoja, mut en tiiä miten tuo verkkokurssi oikeen toimiin. Onko ne henkilökohtaisia vai meneekö se niinku liukuhihnalla, kaikille sama, huolimatta henkilön rajoituksista. Pitänee ottaa selvää.

Pitänee käydä ostaan magnesiumia, eilen illalla oli jalat taas niin levottomat ja yöllä taisin potkia tuota sairastelevaa miestäkin taas. Huonosti nukuin muutenkin, no tuo korjavuu sillä magnesiumilla.