Vein aamulla taas pojan kerhoon ja ensin vähän velvollisuuksia hoidettuani, suunnistin kävelylenkille. Siellähän oli melekonen keli, liukasta oli ja tuuli ajoittain melko reilusti. Mulla ei kyllä ollut hätäpäivää, oli niin hyvä fiilis ja askelki suorastaan leijui. Enkä liukastellut, en edes yrittäny. Luureista kuului hyvää musiikkia, meinas ajoittain mennä kävely tanssiksi, ku kuului sen verran menevää musiikkia.  Hyvää tuultani lisäsi myös se, että mun ihanaaki ihanampi vadelmanpunainen windstopperi takki mahtui taas päälle, ei ees teheny tiukkaakaan. Aatellas, sitä se teettää, ku kadottaa ympärysmitastaan 13 senttiä :) Oikeesti ihkuin ja hihkuin ku se takki meni päälle, mulla on ollut suorastaan ikävä sitä takkia! Mutta ne nastalenkkarit, miten muikean huikea juttu ja ennen kaikkea, miten oon voinut pärjätä kaikki nää vuodet ilman??!?!?!?!? Suositelen, ihan superia omistaa moiset järkevyydet ;)

Kyllä ois lenkki ollut yhtä tuskaa, jos ei ois nuita nastalenkkareita ollut, Ois varmaan jäänyt tekemättä kokonaan. Mut nyt nautein happirikkasta ilmasta, musiikista ja mielettömän hyvästä fiiliksestä. OIsin voinut kävellä vaikka kuinka kauan, sen verran hyvä fiilis oli. Aamulla taidan lähtä juokseen, sitä kroppa nyt kaipaa. Pitää päivittää soittolistat uuteen uskoon, niin johan kelepaa taas fiilistellä.

Niin ja mun 4 viikkoa kestänyt ruokavalio testi on nyt saatu päätökseen 5,4 kg laihduin tuona aikana ja senteissä sitä muutosta tuli reilummin. 13cm, 7cm, 11, cm, 9 cm, 5cm, 4 cm ja pohkeestaki nipistetty 1,5 cm. Hassua. No tästä on taas hyvä jatkaa, joten näillä mennään eteenpäin. Olipas hyvä maanantai!!