Eilen saimme viettää äitienpäivää ja mää sain mitä toivoinkin, aamupalan, hedelmäsalaattia ja perhekki yritti tosissaan olla tappelematta ja kitisemättä edes yhden päivän. Oikeesti ollut mahtava, pitkä viikonloppu, lapset sai juosta ja touhuta aamusta iltaan särkillä, hyvä että kerkesivät edes syömään. Ne juoksivat, kiipeilivät, pelasivat, cruisailivat tai muuten vaan ihme touhuja tekivät, ne teki just sitä mitä lasten kuuluukin, olivat lapsia. Ite sain olla torstain ja sunnuntain vapaalla, mut onneksi muu perhe pääsi nautiin komeista ilmoista Särkillä. Veihän se isäntä mut eilen juokseen ja ihastelemaan maisemia, ennen ku oli pakko lähtä kotiin. Se meri, siinä on sitä jotain, mä niin tykkään!! Ja olihan se mukava juosta pitkospuita pitkin, vähän erilainen alusta juosta, mutta hauska. Musta on mukavaa, kun saadaan juosta kaksistaan, toki mun pitää vähän kehittää vauhtia, niin ei tarvi isännän hölläillä mun kans mennessä. Oisko seuraava tavoite juoksemisessa; ota miehesi kiinni?

DSC_0368.jpg

Fiilistelyä lauantai-illan kävelyltä 

kalajoki.jpg

ei ollut vielä rannalla ruuhkaa!

Niin ja tänään aamusta vein taas pojan hoitoon ja hilpasin juokseen taasen. Sitä pitempää lenkkiä, 12 kilometriä kävin juoksemassa, oli ihanan aurinkosta ja mukavaa, olin ehkä hieman ylipukeutunutkin, ainakin niissä kohdin, minne ei tuuli päässyt. Sain nipistettyä omaa parasta aikaakin tuossa reitillä, nyt ajasta tippui 12 minuuttia pois. Aikaa kului 1 tunti 28 minuuttia. Mulle se on jo hyvin juostu, oon niin iloinen asiasta. Juostessa aattelin, että pitänee tieten lähteä ainokaiselle mäelle mitä täältä löytyy (Huhmarille) juokseen mäkijuoksua, jotta saisin selvitettyä sen max. sykkeen, en nimittäin tiedä todellista max sykettä ja se ois kiva selvittää. Mut se ei tuon lenkin jälkeen ole tämän päivän eikä vielä huomisenkaan tehtävä. Lähtisköhän tuo isäntä tai  ystäväni Heidi mun mukaan, niin ei tarvis yksin ähistä ja läähättää!! Sitten se coopperinkin on vielä tekemättä, sekin suunitelma pitää toteutaa!

DSC_0367.jpg

 

Mut mulla on ollut kerrassaan mukava maanantai, jos nyt sitten hoitaa niitä pakollisia kuvioita, esim. imurointia ja siivoilua ;)