Oon tässä viikonlopun yli yrittänyt sisäistää uutta ohjelmaa, jonka sain Ninalta. Huh huh, taas on uusia asioita opittavana liikkumisesta. Eli mitäs nyt tapahtuu, no mun liikkuminen pistetään ruotuun, aletaan elämään kolmen viikon sykleissä liikunnan suhteen: kevyt, keskiraskas ja raskas viikko, ja sitten taas uudestaan. Ruokavalioonkin tulee muutosta. Hämmentyneen innostuneena odottelen uutta viikkoa. Asioita, joita oon tässä viikonloppuna miettinyt, onko kevyt liikkuminen liikkumista, osaanko viettää lepopäivää, miten voi olla mahdollista vetää överit liikunnalla?? Siinä on mulle kuulkaa opettelemista. Ens viikkoa ootellessa, perehdyn kevyen liikkumisen saloihin, kyllä ne mullekin vielä selviää :D


Tätä mää tykkään tehä, on kivaa, joskus mietin miten oon voinu ikinä inhota hiihtämistä... onneksi mieli saa muuttua ja onneksi se voi muuttua, ei elämän tarvi olla niin mustavalkosta :) Note to self: hanki kunnollinen hiihtopuku, toppavaatteilla tulee liian hiki :D

 

DSC_0441.jpg