Kävin tuossa jokin aika sitten jälleen tuon kipuilevan kyljen kanssa lääkärissä. Eilen sain sitten sen kotiin tulevan epikriisin, luin sitä ja sitten pääsi nauru. Lääkäri oli kirjoittanut, että lievästi obeesi nainen (eli lievästi ylipainoinen), minusta aika hauskaa, sillä painoindeksin ja puntarin mukaan tämä kroppa on sairaaloisen lihava :D Mulla on siis jopa lääkäreitä (ainakin osaa heistä) hämäävä kroppa, tiiä sitte onko se hyväksi vai pahaksi. Toiset on sitä mieltä, et toi lyllerö ei liiku sohvalta mihinkään ja sitte oli tämöinen alakanttiin arvio painosta :D No joka tapauksessa pisti hymyilyttään ja toisaalta toi ihan hyvänkin mielen. Et löytyy sellasiaki lääkäreitä, jotka ei pidä mua ihan toivottomana tapauksena, 

Mutta olihan mulla ihan huippu uutisiaki, mun uus pyörä on tullut!!! Mä oon niin innoissani!  Hyvästi vanha ja uskollinen HH:n "maastopyörä" ja tervetuloa tälle vuosituhannelle uusi maastopyörä! Kävin eilen sitä vähän testaan ja nimenomaan ihan vähän, ku mulla on hassu flunssa päällä, eka oli kurkku kipee ja nyt vaan yskittää ku vähänkään sykkeen nostaa. Mutta pikkasen se pyörä meni luijjaa tai ainaki se tuntu siltä, äkikseltään vaikutti hyvältä.  Toisillehan asiaan perehtyneille se voi olla ihan huono pyörä, mut uskokaa mua, jos oot 20 vuotta veivannu rautarunkosella jumalattoman painavalla pyörällä, niin tuo tuntu vähintääki keveältä polkea ;) Minä ku oon persjalkanen ihminen, niin pyörän runkokoko tuotti päävaivaa, mut onneksi löyty oikeen kokonen, jotei tarvi liian suurella yrittää polkea. Niin ja ne jarrut, tuolla tohtis kyllä sinne Kuopion mäkimaastoon lähtä, meinasin nimittäin vetasta lipat ku jarrutin, sen verran äkäset oli ne jarrut. Jos vanhaa pyörää ei saanut kunnolla pysähtyyn, niin tää kyllä stoppaa ja vieläpä riittävän nopiasti.

 

tässäpä se mun uus pyörä tai no takarengas siittä :D

py%C3%B6r%C3%A4.jpg