Siis mä tein Sen, ihan ite, ilman apua, SILTA!! Mä tein sillan Body weight training tunnilla, ihan käsittämätön tunne tuli. Tiiättekö mitenkä hankalaa se sillan tekeminen voi olla. Se, että käsissä ei oo voimaa, voimaa nostaa niitä julumetun suuria tissejä, ja hyllyvää mahaa ylös lattiasta, ei sinällään oo kummallista, mutta määpä nostin, ja vielä kahesti. Okei, ei lasketa kuinka monta kertaa en oo onnistunu, mutta hammasta purren oon yrittäny ja yrittänyt. Tänään se onnistu, kysyinkin kaverilta, kun sain ensimmäisen tehtyä, että saako nyt tanssia??!?!?! Taisin iteasiassa kiljasta :D  Ei siis menny viittä siltaa, tai siis 10 niitä pitäs pystyä kaiken kaikkiaan tekeen, mutta meni kaks ja en vois olla ylpeämpi ittestäni :) I'm so Happy, kyllä se yrittäminenkin joskus palkitaan! Sitkeyttä, ehkä ripaus tyhmyyttä ja järettömän paljon jääräpäisyyttä ja sisäistä kiehuntaa (pinna kireellä ku viulun kieli), siinä se resepti tällä kertaa :) ja nyt mun pitää mennä taas syömään, Mä oon vaan syönyt tällä viikolla tai siltä se tuntuu :D Mä oon niin onnellinen, ku mulla on ihania ihmisiä ympärillä, mua tsemppaamassa ja takomassa järkiä päähän!! Överit liikunnasta pitää jättää taakse, tai no yritän ainaki ;)