Tää maanantai olkoon pyhitetty ittensä ylittämiselle, ihan super maanantai aamu ollu! Tapani mukaan vein pojan kerhoon ja suuntasin lenkille, rokki soimaan ja menoksi. Hetken kävelin ja tuumasin itelleni, että paskat, nyt en jaksa välittää hyllyvistä ulokkeistani, ja jos ne jota kuta muuta häirihtee, niin ei oo pakkoa kattoo, hei!! Niinpä pistin juoksuksi, no hölkkäähän se on, mut anyways.. Mä heitin romukoppaan sen mun julkijuoksemisen pelon, aiemmin oon vaan juossu, joko täällä kotinurkilla tai  vienyt hyllyvät ulokkeeni L&R ulkoextremeen ja muihin Hannun treenehin, mut nyt juoksin kylillä!! Mää oon niin onnelinen, ihan super fiilis!!!!

Olihan siinä toinenki itsensä ylittäminen, mä en oo ikinä juossu mutako 7-8 km, haaveina on aina ollu se 10. Nyt oli todella hyvä olo, askel kulki, aivot nollassa ja sai vain keskittyä siihen mitä kuulu luureista. Ei tarvinu miettiä numeroita ja mihinkä ne kuuluu, saati jumalatonta sotkua, mikä kotona oottaa. Mä juoksin 11 km, oisin voinu juosta pidemmälle, mut aattelin, et oon kohta myöhässä, no  en ollu, en. Noh, jäin aikaa tasata hengitys ja vähän venytellä. Ihan paras aamu!! Jäi vähän hampaankoloon, joten seuraavalla kerralla voi sitten juosta vähän enemmän.

Pakko tunnustaa, mun piti vähän tuulettaa siellä kerhon pihalla, niille jotka näki, niin en tullut hulluksi, oon jo! Ihan sama, hyvin meni mulla ja mun hyllyvillä ulokkeillani ja mää saan olla sellasella fiiliksellä, ku oisin voittanut mestaruuden :D Varotuksen sana niille, jotka tulevat Intteriin tänään, se hömelö, jonka naama ku naantalin auriko oon sitten minä !

Screenshot_2016-02-15-13-17-03.jpg